8 lipca 2019

Tequila sunrise

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień był całkiem przyjemny, jednakże chłodny. Naprawdę z dnia na dzień jest coraz zimniej. Tydzień temu temperatura była dwa razy wyższa. A właśnie teraz jest lipiec czyli takie prawdziwe lato. Myślę, że jeszcze ono do nas wróci.

Zobaczyłam film After.

"Tessa rozpoczyna wymarzone studia. Jej uporządkowany świat staje na głowie, kiedy poznaje buntowniczego Hardina."

Myślę, że gdybym miała o cztery pięć lat mniej ten film dużo bardziej by mi się podobał. Jak dla mniej jest on dosyć średni, zobaczyłam, ale więcej do niego nie wrócę. Postacie wydają mi się takie typowe i przewidywalne, a w dodatku zwiastun zdradza praktycznie cały problem filmu. Książki nie czytałam, jednak na pewno nie jest to następca Greya.

Obecnie dopiero co się umyłam. Poczekam trochę aż wyschną mi włosy albo raczej podeschną i ostatecznie wysuszę je suszarką. Jutro mam w planach wstać znacznie szybciej.
grafika coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.