30 lipca 2019

So when I'm all choked up

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był naprawdę dobry, gorący i trochę deszczowy.

W sumie to nic takiego specjalnego się nie działo, zwyczajny dzień. Nadal jestem w pewnym stopniu w żałobie po Orange is the New Black. Chyba dalej nie dowierzam sobie, że to koniec. A dopiero co mówiłam znajomej, że Netflix ma zamówione kolejne trzy sezony tego serialu. Czas szybko mija, razem z seriami.

Wieczorem byłam jeszcze na spacerze, wróciłam trochę posiedziałam i za jakiś czas pójdę się myć i spać, bo w końcu jutro czeka na mnie nowy dzień.
grafika blue, luxury, and pool

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.