9 lipca 2019

Her body fit right in my hands la la la

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień spędziłam przede wszystkim z drukarką. Już rano jechałam po nowe tusze, a potem jak dzień długi starałam się, żeby zadziałała ona normalnie. Nadal mi się nie udało, nawet wyłączenie i włączenie nie poskutkowało. Jutro jeszcze trochę się z nią namęczę, a ostatecznie w czwartek kupię jeszcze jeden czarny tusz, bo to właśnie z nim cały czas jest problem.

Poza tym byłam głównie albo w kuchni albo na działce. Nawet pomimo tego, że jest dosyć zimno na dworze. Dobrze jednak chociaż trochę posiedzieć na powietrzu.

Obecnie pozostało mi umyć się i mogę iść spać. Ale pewnie jeszcze trochę posiedzę i może poczytam książkę albo coś zobaczę. Jutro już nie mam zamiaru wstać o siódmej. Jutro też popołudniu mają być wyniki z jednej uczelni na którą aplikuję. Będzie to ciekawy dzień.
Grafika użytkownika ♡jacy♡

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.