15 lipca 2019

'Cause you know it’s been a long time coming

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

Dzisiejszy dzień w sporej mierze spędziłam na dworze, bo w końcu wróciła ciepła pogoda. Było naprawdę przyjemnie i mam nadzieję, że następne dni będą wyglądały podobnie albo lepiej, innej opcji nie przyjmuję.

Poza tym zrobiłam obiad, wyprasowałam dwie partie prania, siedziałam trochę na działce i w zbiorach doświadczyłam ogromnego ogórka, bo waży on ponad 730 gramów. Ale to dobrze, że tak mi wszystko rośnie.

Obecnie dopiero co się umyłam i za jakiś czas pójdę spać.
grafika black, moon, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.