21 lipca 2019

All along i’ve been coming for ya

Hej,
Niedziela.

Burzowy dzień, ale ogólnie całkiem przyjemny. Zrobiłam coś przy obiedzie, trochę posiedziałam na dworze, miałam melisę i czas dla serialu.

Skończyłam trzeci sezon Domu z papieru.

Naprawdę nie myślałam, że nadal aż tak dobry ten serial będzie. Myślałam, że w jakimś stopniu straci czy na akcji czy na postaciach. W ogóle zastanawiałam się co jeszcze i dlaczego chcą dołożyć do tej historii, która w sumie była zamknięta w dwóch sezonach. Ale jak najbardziej nie narzekam i już czekam na kolejne odcinki, bo chcę poznać zakończenie tej wojny. 

Obecnie pozostało mi umyć się, jakoś pogodzić się z zakończeniem trzeciego sezonu La casa de Papel czyli akurat sprawa pod prysznic i iść spać.
Znalezione obrazy dla zapytania la casa de papel season 3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.