11 lipca 2019

Locked in the hotel

Hej,
Czwartek.

Dzisiaj dowiedziałam się, że dostałam się do drugiej uczelni na którą się rekrutowałam. Popołudniem naprawdę miałam ciężki orzech do zgryzienia, tym bardziej że jest tak mało dni na dostarczenie dokumentów. Mogę powiedzieć, że wahałam się tylko pomiędzy dwoma miastami, bo kierunek, a nawet nazwa uniwersytetu jest taka sama w obu kierunkach.

Oprócz tego zrobiłam obiad, byłam trochę na podwórku, w sklepie i dalej męczyłam się z drukarką, ale już jest lepiej. Jutro mam nadzieję, że będzie działać tak jak powinna.

Obecnie dopiero co się umyłam. Za jakiś czas myślę iść już spać, bo mam kilka planów na jutro. A poza tym jakoś ostatnio polubiłam trochę wcześniejsze wstawanie.
grafika summer, beach, and polaroid

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.