31 lipca 2019

Goodbye July!

Hej,
Środa.
Ostatni dzień lipca.

Gorący był ten miesiąc, chociaż pojawił się jeden zimny tydzień.

Dużo się w ciągu tych dni działo, głównie kwestie związane ze studiami. Oprócz tego prawdopodobnie ostatni egzamin zawodowy i dwudzieste urodziny. Zazwyczaj lipiec jakoś faworyzowałam wśród miesięcy, nie tylko ze względu na urodziny czy też wakacji, ale po prostu za pogodę, nastrój i taki półmetek całego roku.

Obecnie już się umyłam, poczekam aż wyschną mi włosy i pójdę spać, bo jutro mam zamiar wstać znacznie szybciej.
Znalezione obrazy dla zapytania goodbye july

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.