1 lipca 2019

Hello July!

Hej,
Poniedziałek.
Nowy miesiąc i tydzień.

Dzisiaj miałam ostatni jak na razie egzamin zawodowy z kwalifikacji w części praktycznej. I szczerze mówiąc czuję się znacznie pewniej niż po części teoretycznej. Mam nadzieję, że uda mi się go zdać.

Od południa zbierało się na burzę i w końcu po południem zaczęło padać. Burza i wiatr jednak dosyć szybko przeminęły, ale takie warunki wróciły jeszcze późnym wieczorem. Myślę, że jutro będzie już znacznie chłodniej niż dzisiaj.

Obecnie już się umyłam, poczekam jeszcze trochę aż podeschną mi włosy i jeśli będzie trzeba to je podsuszę i w końcu pójdę spać. Dzisiejszy dzień w jakimś stopniu był męczący.
Znalezione obrazy dla zapytania hello july

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.