4 lipca 2019

before i even knew her name la la la

Hej,
Czwartek.

ZDAŁAM MATURY!

Po całym tym stresie w czasie egzaminów i w oczekiwaniu na wyniki, naprawdę jestem zadowolona i szczęśliwa z tego jak mi poszło. Tym bardziej, że mam czym się pochwalić, oby uczelnie które wybrałam również podzielały moje zdanie.

Poczułam dużą ulgę jak zobaczyłam wyniki i w końcu mogłam być spokojniejsza, przynajmniej w jakimś stopniu.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, może jeszcze zobaczę jakiś odcinek serialu, ale nie chcę iść spać za późno, bo jutro raczej wstaję wcześnie z rana.
grafika summer, beach, and sunset

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.