17 lipca 2019

Ooh, open your lips, undress me

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień spędziłam zupełnie inaczej niż w ostatnim czasie, a to dlatego, że byłam w górach. Było naprawdę fajnie, nawet udało mi się trochę opalić, chociaż było to nieplanowane. Poza tym nazbierałam trochę jagód, poleżałam na łące i wypiłam zimne piwo. Czego chcieć więcej?

Skończyłam szósty sezon Beverly Hills, 90210.

Uwielbiam ten serial i nigdy w życiu o nim nie zapomnę. Brakuje mi kilku postaci i mniej więcej wiem jak potoczą się dalsze losy bohaterów. Mimo wszystko myślę, że ma on szansę stać się serialem mojego życia, bo roku 2019 jest już na pewno. Już teraz wiem, że strasznie trudno będzie mi się z nim rozstać, a kiedyś ten czas nadejdzie.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać. W końcu już dosyć późno.
grafika flowers, rose, and pink

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.