14 lipca 2019

But friends don’t know the way you taste la la la

Hej,
Niedziela.

Kolejny tydzień dobiega końca. Były to naprawdę znaczące dni. 

A co dzisiaj?
Wstałam już o ósmej, zjadłam świetne śniadanie i zrobiłam sobie herbatę. Zaraz potem chwytałam się obiadu. Większość życia ludzkiego kręci się wokół jedzenia. Po obiedzie posprzątałam i miałam chwilę dla siebie.

Pogoda pokazywała swoje możliwości, co jakiś czas przetaczała się burza, a potem znowu świeciło słońce. Dziwny był ten dzień.

Teraz już tylko się umyję, poczekam aż podeschną mi włosy i w tym samym czasie zobaczę jakiś odcinek serialu, później może wysuszę włosy suszarką i pójdę spać.
Grafika użytkownika ❥ 𝐻𝑒𝒶𝓇𝓉𝒷𝓇𝑜𝓀𝑒𝓃 ❥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.