10 lipca 2019

I wish it wasn’t so damn hard to leave ya

Hej,
Środa.

Zostałam zakwalifikowana na studia, gdzie raczej chcę iść, bo w końcu jest to uczelnia mojego pierwszego wyboru. Jutro zobaczę czy dostałam się na drugą uczelnie. Wtedy będę miała mały problem przy dokonaniu ostatecznej decyzji.

A co tam dzisiaj? W sumie to nie za dużo, zobaczyłam kilka odcinków serialu, zrobiłam sobie dużo herbaty razy dwa, zrobiłam obiad i ogólnie wszystko co musiałam w codziennym życiu w około domu i w środku.

Nadal jest dosyć zimno, już się umyłam i jakiś czas rozmawiałam przez telefon i leżałam w ciepłym łóżku. Pewnie i tak będę musiała dosuszyć włosy i dopiero wtedy będę mogła iść spać.
grafika awesome, Greece, and beauty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.