23 lipca 2019

Call my name i’ll be coming for ya

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, chociaż kilka rzeczy poszło nie po mojej myśli. Ale na moje szczęście to akurat żadne istotne kwestie. A przynajmniej załatwiłam kilka spraw.

W sumie to nic takiego specjalnego się dzisiaj nie działo, drugi raz w życiu zrobiłam kluski leniwe, posiedziałam trochę przy herbacie i byłam na spacerze.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać. Nie chcę za długo siedzieć. Mimo wszystko wolę wstawać wcześniej i mieć pozornie dłuższy dzień niż wstawać później.
grafika drinks

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.