17 kwietnia 2020

But you know what I want

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dobry i zajmujący, ciągle miałam co robić.

Z rana miałam wykład, potem zrobiłam zupę i wróciłam na ćwiczenia online, potem miałam obiad i po południu kiedy już wysłałam zagadnienie z finansów to chwyciłam się kontynuacji malowania ławki z palet. I aktualnie już jest ona gotowa, biała i czekam tylko aż do końca zaschnie, to wyciągnę ją na zewnątrz, a aż szkoda.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać, bo akurat w soboty lubię wstawać wcześniej.
grafika interior, architecture, and home

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.