29 kwietnia 2020

She rides the night next to me

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był deszczowy. Ale w końcu popadało, bo ziemia była już naprawdę sucha.

Z mojego wczesnego wstawania za dużo nie wyszło, ale spróbuję ponownie. To może uda mi się jutro przepisać wykład z inwestowania.

Aktualnie już jestem po ćwiczeniach, cieszę się że jutro mam rest day to tylko się porozciągam i dam sobie odpocząć. Ale naprawdę widzę sens w tym co robię i jak czuję się po. Teraz już tylko się umyję i pójdę spać, bo jestem zmęczona.
Grafika użytkownika L☽ U♆N☽A

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.