1 kwietnia 2020

Hello April!

Hej,
Środa.

Nowy miesiąc.

Prima aprilis, ale szczerze mówiąc jak dla mnie większość czasu tego roku to żart, więc specjalnie nie robiłam nikomu dowcipów. Ale za to też starałam się nie dać się innym wrobić, na przykład koledze "który będzie ojcem"...ta. Niem tym razem.

Mam nadzieję, że kwiecień będzie lepszym miesiącem, że obecna sytuacja poprawi się, nastąpi recesja i wyjdziemy z tego dołka.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry, elekcje zaliczone, włoski nadrobiony. Teraz jedynie pozostało mi przepisać wykład z makroekonomii i zrobić zadania z rachunkowości, mam nadzieję, że są krótkie, szybkie i przyjemne. A jeśli nie to i tak będę musiała je zrobić.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas pójdę spać. A teraz jeszcze zobaczę jeden krótki filmik i raczej nic więcej już nie będę robić, bo jestem dosyć śpiąca.
Say 'Hello' to your favourite month with a Splash of Spring ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.