14 kwietnia 2020

I know this love is heading in the same direction

Hej,
Wtorek.

Dzisiaj już zwykły wtorek po świętach.

W sumie to nic specjalnego się dziś nie działo. Wstałam po ósmej, miałam śniadanie, zobaczyłam dwa odcinki seriali, poczytałam trochę, zrobiłam coś przy obiedzie i było popołudnie. Potem rumianek z karmelem i trochę ćwiczeń, a na zakończenie jogi. W przyszłości chciałabym jeszcze bardziej się w nią zagłębiać, bo ma to sens, a zawsze lubiłam rozciąganie.

Obecnie już się umyłam i za jakąś chwilkę pójdę spać.
grafika breakfast, dessert, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.