3 kwietnia 2020

I know the hurt won’t pass

Hej,
Piątek.

Dobry dzień.

Premiera czwartego sezonu Domu z papieru.

Aktualnie zobaczyliśmy w sumie sześć odcinków i zostały nam dwa. A potem czekanie jakieś dwa lata, przy dobrych lotach półtora roku. Z jednej strony myślę, że lepiej by było gdyby tak  dobry serial został zakończony po pierwszym skoku, ale z drugiej chciałabym więcej. To jest właśnie to, że trzeba wiedzieć kiedy skończyć produkować serial, a w dodatku tak żeby zakończenie miało ład i skład.

W ciągu dnia zrobiłam obiad, zrobiłam zadania z rachunkowości na następny tydzień. Miałam dobrą kawę i spróbowałam sernika królewskiego, który wczoraj zrobiłam. Wyszedł jak zawsze dobry, ale widać w spodzie trochę zakalca. Jeszcze jutro na to bardziej spojrzę, bo serio nie wiem skąd on by się tam wziął.
go la casa de papel GIF by NETFLIX

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.