24 kwietnia 2020

Feeling here with my heart

Hej,
Piątek.

Dzisiejszy dzień był dobry, ale to już tak bardziej wieczorem. W ciągu dnia miałam dużo zajęć, w międzyczasie jeszcze zrobiłam zupę pomidorową, a po czternastej moje cieniutkie naleśniki. Potem przyjemna kawa popołudniowa i powrót do finansów.

A wieczorem dogadałam się ze znajomymi, żeby razem się spotkać na videochacie i wypić piwo. Było serio fajnie, ale to nie to samo kiedy możemy się normalnie spotkać. Czekamy aż wszystko wróci do normy.
grafika coffee, drink, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.