20 kwietnia 2020

So let’s build the brigde

Hej,
Poniedziałek.

Nowy tydzień.

Dzisiaj udało mi się wyspać, choć nie spałam sama i dlatego też o piątej musiałam na chwilę wyjść z łóżka, bo mój kot już był na nogach.

Popołudniem zasadziłam do szklarni arbuzy i dynie, a nawet kiwano, które akurat zostało mi do testów. Mam nadzieję, że poradzą sobie, że nie zmarzną i nic złego im się nie stanie. Strasznie się o nie martwię, ale myślę że powinno być dobrze, po to właśnie jest ta szklarenka.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać, bo jutro chcę wstać znacznie szybciej, trochę po piątej. Mam kilka planów, a w tym też zajęcia ze studiów i przynajmniej rozpoczęcie projektu na inwestowanie, który muszę oddać w środę.
grafika flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.