13 kwietnia 2020

I’m gonna place my bet on us

Hej,
Poniedziałek.
Lany poniedziałek.

Ten akurat był inny niż zazwyczaj, jeszcze pamiętam jak ostatnie lata przyjeżdżali moi koledzy i to że mnie polewali i dawałam im za to piwo nie było może najlepszą kwestią, ale za to mieliśmy kolejny powód żeby się spotkać, porozmawiać i zawsze było śmiesznie. W tym roku za to tę funkcję objął deszcz. Szkoda, że taka była dzisiaj pogoda, bo wczoraj naprawdę fajnie siedziało mi się na dworze. A tak też nie wiadomo jak będą wyglądały następne dni.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas pójdę spać, ale teraz może jeszcze coś zobaczę, ale nie będę za długo siedzieć, bo jednak zależy mi, żeby około ósmej już wstawać.
Grafika użytkownika tammiecagle323

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.