15 kwietnia 2020

That’s up

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był trochę cieplejszy niż ostatnie, ale nadal nie tak przyjemny jak zeszła niedziela.

Za dużo dzisiaj nie zrobiłam, rano wstałam, umyłam włosy i zrobiłam płukankę z rumianku. A potem zrobiłam barszcz czerwony. W międzyczasie zajęłam się moimi roślinami i zobaczyłam też dwa odcinki seriali.

A popołudniem chwyciłam się ławki z palet, trochę ją wyszlifowałam i pomalowałam na biało. Jutro jeszcze zobaczę czy będzie potrzebna druga warstwa i ostatecznie jeszcze jedna puszka farby. Fajne to było. Może jeszcze kiedyś zrobię stolik z palet.

Obecnie pozostało mi umyć się i iść spać, chyba że jeszcze dokończę odcinek serialu.
grafika travel and tree

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.