11 kwietnia 2020

That feeling is the best thing

Hej,
Sobota.

Dzisiejszy dzień był słoneczny i bardzo pracowity.

Tak jak w normalną sobotę wstałam dosyć wcześnie, miałam śniadanie i zaraz po kawie zaczęłam sprzątanie. A potem wszystko jakoś poszło.

Wieczorem zobaczyłam sobie Pretty Woman i teraz czekam na mojego Richarda. Od zawsze uwielbiałam tę historię i myślę, że to raczej się nie zmieni.

Obecnie już się umyłam, za jakiś czas pójdę spać, ale teraz jeszcze coś poczytam albo zobaczę.
richard gere rescue GIF
richard gere gotta love this film GIF

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.