23 kwietnia 2020

I know we can climb back to where we were there

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był dobry, trochę luźniejszy ale i tak coś zrobiłam na studia, bo musiałam. A jeszcze zostaje mi jutrzejszy dzień i chyba najcięższe zajęcia jedno po drugim, a potem jeszcze zagadnienia, które musimy odesłać do północy. Liczę na to, że szybko się z wszystkim uwinę i będę miała więcej czasu dla siebie, to może jeszcze coś zrobię na podwórku.

Dziś nawet udało mi się zrobić deser z biszkoptów, pianki jogurtowej z rumem i kawą.

Obecnie już się umyłam i za jakiś czas pójdę spać, bo jednak w piątki muszę wstawać wcześniej. A zresztą przyjemnie będzie zanurzyć się w swoim łóżku.
grafika travel, ocean, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.