6 kwietnia 2020

Now I won’t let this plane go down

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

I zaczęłam go w pełni, bo umyłam dzisiaj większość okien w domu i aktualnie w tej kwestii jestem gotowa na Święta, wiosnę. Bo w sumie to mycie okien ważniejsze jest dla mnie na dane pory roku i przynajmniej trzy razy w roku do tego dochodzi.

Poza tym sporą część popołudnia spędziłam na dworze. A jeszcze w południe miałam elekcję z rachunkowości, chociaż w sumie to bardziej było spotkanie organizacyjne. Dziś znowu dostałam nowe maila i nowe materiały. Dobrze by było część z tego jutro przepisać, przejrzeć zadania z rachunkowości i wysłać je i zrobić nowe zadania z języków, które pewnie dostaniemy. Nic tylko żyć i świętować.

Obecnie już zobaczyłam M jak miłość, umyję się i pójdę spać. Ale i tak jeszcze trochę posiedzę i może przeczytam rozdział książki.
grafika food, girl, and ice cream

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.