16 kwietnia 2020

You drew a question mark

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień był dobry i słoneczny.

Pierwszy raz w życiu robiłam kluski na parze z sosem truskawkowym. Szczerze mówiąc kiedyś nawet nie wiedziałam że są one robione z ciasta drożdżowego i w sumie to takie pączki ale na parze. W sumie kiedyś miałam podobnie z krokietami, aż sama ich nie zrobiłam.

Obecnie dopiero co wyszłam z wanny i za jakiś czas pójdę spać, bo jutro szykuje mi się cięższy dzień pod względem studiów.
Grafika użytkownika crystalrainbow

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.