5 kwietnia 2020

I never meant to break your heart

Hej,
Niedziela.

Dzisiejszy dzień był taką typową niedzielą. Wstałam dosyć wcześnie, miałam śniadanie, kawę i chwytałam się obiadu. Zrobiłam moje ulubione pieczone ziemniaczki i w międzyczasie jeszcze umyłam sobie włosy, bo rano nałożyłam na końcówki olej.

Popołudniu trochę czasu spędziłam na dworze, potem przy filmie z mrożoną kawą, która ostatecznie był letnia. A wieczorem przepisałam wykład z inwestowania, a przy tym również oglądałam film. 

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać, bo na jutro mam trochę planów i fajnie by było gdybym wstała wcześniej.
grafika coffee and iced coffee

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.