30 czerwca 2020

Goodbye June

Hej,
Wtorek.

Ostatni dzień czerwca.
W sumie to dosyć szybko minął mi ten miesiąc, przede wszystkim skupiałam się w nim na studiach, sesji i na spotkaniach ze znajomymi. Pogoda była dosyć kapryśna, ale to nie psuło mi humoru, chociaż plany czasami trzeba było zmieniać.

Zobaczyłam film The Hate U Give

I naprawdę jestem dalej zszokowana tym filmem. A tym bardziej przy ostatnich miesiącach wydarzeń w Ameryce. Nigdy w życiu nie zrozumiem rasizmu, nienawiści do innych ludzi, tylko dlatego że się różnimy. Warto zobaczyć tę historię, ja sama na razie muszę to sobie sama dobrze przemyśleć.

Wieczorem sporo czasu spędziłam na podwórku, ale miałam co robić na działce. Obecnie pozostało mi już tylko umyć się i iść spać.
grafika 6, chapter, and summer escape

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.