27 lipca 2017

18.

Hej,
Czwartek.
Moja osiemnastka.

Powiem tak śmiecenie uważam za udane, fajnie było posiedzieć z moimi najlepszymi znajomymi, napić się. Chociaż miałam dużo na głowie i sporo czasu mnie po prostu nie było, ale to akurat było pewne przy organizowaniu czegokolwiek u siebie.

Z samymi śmieciami nie było aż tak źle, po południu podwórko wyglądało już normalnie.

W pracy byłam na trzy ostatnie godziny z ciastem, dostałam od wszystkich bransoletkę, masę życzeń i balony. Serio nie spodziewałam się czegoś takiego. Już jutro będzie mój ostatni dzień praktyki, mimo wszystko jest mi trochę smutno, ale z drugiej strony przynajmniej zacznę wakacje. Albo przynajmniej tak mi się zdaje.

Obecnie już tylko pozostało mi umyć się, wypisać dzienniczek i iść spać. Może jeszcze przy okazji zrobię test z prawa jazdy. Zobaczymy.
grafika 18, balloons, and gift

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.