30 lipca 2017

Runaway

Hej,
Niedziela.
Koniec kolejnego tygodnia.

No muszę przyznać sporo w ciągu ostatnich dni się działo. Głównie to, że osiągnęłam wiek pełnoletności. Dalej jakoś to do mnie nie dotarło. I pewnie przez jeszcze długi czas nie będzie docierać. No cóż.

Skończyłam też praktykę w biurze rachunkowym. Dopiero teraz zacznę bardziej rzeczywiste wakacje, chociaż i tak mam sporo na głowie - prawo jazdy, załatwienie praktyki na wrzesień, pomyślenie nad tym technikiem reklamy, wyniki egzaminów, śmiecenia i osiemnastki znajomych. Kiedyś odpocznę.

Obecnie już umyłam włosy, za chwilę normalnie się umyję, posiedzę trochę i pójdę spać, bo jestem serio zmęczona. Przynajmniej udało mi się dzisiaj zobaczyć nowy odcinek Gry o tron, kolejny Suits i dokończyć pierwszy Joan z Arkadii, poza tym siedziałam na dworze i dwa razy zrobiłam test z prawa jazdy.
grafika fruit, coconut, and food

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.