6 lipca 2017

Ciao adios, I'm done

Hej,
Czwartek.
Czwarty dzień w pracy.

Nadal mi się tam podoba, jedynym minusem jest wczesne wstawanie. Ale jak już wychodzę z domu i idę na autobus to w tym momencie rozpoczyna się mój fajny dzień. Jak wchodzę do biura czuję niczym jak w domu. Serio uwielbiam teksty dziewczyn, te żarty i codzienne sytuacje.

Jutro już piątek, szczerze mówiąc jakoś szybko minął mi ten tydzień - już widzę, że będę tęsknić za tym lipcem - zarówno za stażem, jak i za moim instruktorem. Mam nadzieję, że dziewczyny będę widzieć gdzieś na mieście, a pana oczywiście na drodze (z nowymi kursantami).

Obecnie już się umyłam, łóżko rozłożyłam i zrobiłam egzamin z prawa jazdy dwa razy. Poczekam, aż wyschną mi włosy i wkrótce też pójdę spać.

A jutro prawdopodobnie spotykamy się ze znajomymi i rozmawiamy na temat pracy.
grafika girl, art, and wine

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.