5 lipca 2017

I'm not gonna sit here wasting mine on you, yeah, you

Hej,
Środa.
Trzeci dzień pracy.
Coraz bardziej podoba mi się w tym biurze. Naprawdę z takimi osobami mogłabym pracować do końca życia. Mam nadzieję, że w przyszłości spotkam jak najwięcej takich kobiet i mężczyzn zarówno w życiu zawodowym jak i prywatnym.

Dzisiejsze jazdy poszły mi serio dobrze. Patrząc na to, że byłam zmęczona, wstawałam z samego rana, a poza tym nie było mojej elki. Zresztą to już prawie koniec - aż będę żałować, że nie będę jeździła z moim instruktorem, naprawdę polubiłam tego gościa.

Obecnie już znowu wieczór, rozłożyłam już łóżko, za chwilę umyję się, uzupełnię dzienniczek stażu, zrobię egzamin z prawa jazdy, posiedzę trochę, może napiszę coś do mojego zeszytu, bo obecnie mam dosyć sporo do opisania i z czasem pójdę spać.
Grafika użytkownika black.girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.