20 lipca 2017

Hope you treat her better than you treated me

Hej,
Czwartek.

Jutro już znowu piątek, kolejny tydzień praktyki dobiega końca, za niedługo już zupełnie skończę swój staż. Muszę przyznać, że jest fajnie, jedynie nie podoba mi się wstawanie po piątej, ale tak jak już mówiłam w sierpniu to wszystko odeśpię. Jak na razie soboty muszą mi wystarczyć.

A już wiem, że we wrześniu zacznę normalne praktyki, bo moja szkoła dalej będzie malowana, a myślałam że odpocznę i zatęsknię za biurem w ciągu tych kilku miesięcy.

Jak na razie na sen nie mam czasu, jutro idę na ognisko ze znajomymi, a w sobotę bardzo prawdopodobne, że spotkam się z moimi na mieście. Jedynie niedzielę będę miała wolną.

Obecnie już się umyłam, łóżko rozłożyłam, zobaczyłam nowy odcinek Gry o tron, spotkałam się z dziewczynami na rynku po pracy, wypisałam dzienniczek i inne zaproszenia, poza tym porozmawiałam z moim instruktorem.
grafika travel and italy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.