11 lipca 2017

Don't need to deny the hurt and the lies

Hej,
Wtorek.

Siódmy dzień pracy.
W sumie jestem ciekawa ile ich wyjdzie w sumie. Jedynie wiem, że będę się starała odrobić kilka godzin albo jakoś dogadać się w moje urodziny, bo nawet o ósmej nie będę w stanie tam wysiedzieć te siedem godzin. Poza tym nie wiem kiedy uda mi się mieć egzamin z prawa jazdy.

Byłam dzisiaj w urzędzie odebrać mój dowód osobisty i szczerze mówiąc zdziwiło mnie to, że był zrobiony dzień po tym jak złożyłam wniosek. Nadal jakoś dziwnie mi z tym, że praktycznie za dwa tygodnie będę pełnoletnia. W najbliższym czasie na pewno do mnie to nie dotrze.

Ostatnio ta pogoda jest straszna - wczoraj nie zrobiłam praktycznie nic, bo przyszła burza. Za to dzisiaj muszę zrobić sobie test z prawa jazdy. Potem umyję się i może nawet zostanie mi trochę czasu dla siebie. Jutro podobno wcale nie ma być lepiej, a nie chciałabym musieć brać parasola.
grafika flowers, rose, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.