19 lipca 2017

Making brand new memories

Hej,
Środa.

Nadal jestem strasznie zmęczona.
Jak już skończę ten staż czy praktykę to będę spała jak najdłużej się da, a też do samej nocy będę siedzieć i korzystać z tego, że będę miała w końcu wakacje. Chociaż tak czy inaczej dalej będę miała sporo stresu w swoim życiu - osiemnastka, egzamin z prawa jazdy, osiemnastka dla znajomych, wyniki egzaminu zawodowego. Po prostu strasznie dużo tego uzbierało się na raz. Ale z drugiej strony jak już to przejdę, mam nadzieję, że będę z siebie zadowolona i dumna.

Obecnie nie chce mi się już nic, wróciłam do domu, byłam na zakupach i już mam swoją sukienkę na urodziny i przyszłe imprezy. Posiedziałam trochę, umyłam się, rozłożyłam łóżko, wypisałam kilka zaproszeń, wypisałam dzienniczek i za chwilę pójdę spać.

Bo jutro znowu będę w domu po piątej, jak nie później. No cóż, ale przynajmniej spotkam się ze znajomymi.
grafika love, couple, and kiss

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.