17 lipca 2017

But I know differently

Hej,
Poniedziałek.
Nowy tydzień.

W sumie to strasznie szybko minął mi ten dzień w pracy. Głownie dlatego, że pół dniówki skanowałam dokumenty, potem sprawdzaliśmy inne papiery, aż na końcu zaczęłam wprowadzać faktury. Tak czy inaczej wolę taki zajęty dzień, niż gdybym miała siedzieć i udawać, że niby coś robię. Zresztą serio podoba mi się w tym biurze, jestem jedynie ciekawa jak jest w innych.

Dzisiaj wyszedł pierwszy odcinek siódmego sezonu Gry o tron, jednakże ja raczej nie zobaczę dzisiaj tego odcinka, bo mimo wszystko wolę zająć się bardziej prawem jazdy, tym bardziej, że jutro mam wewnętrzny. Strasznie mi dziwnie z tym, że już kończę swoje jazdy, spodobało mi się te jeżdżenie z moim instruktorem.

No nic, za chwilę się umyję, rozłożę łóżko, wypiszę dzienniczek i czas na prawo jazdy.
grafika flowers, street, and japan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.