25 lipca 2017

And here, in this moment your secrets turning to mine

Hej,
Wtorek.
Kolejny dzień pracy.

W sumie to szkoda mi tego, że już skończę te praktyki, jak najbardziej spodobało mi się.
Z drugiej strony przyda mi się miesiąc wakacji, głównie dlatego, aby pozałatwiać wszystkie sprawy związane z różnymi rzeczami o których też będę pisać na bieżąco jak mi się wszystko uda i po prostu będzie tak jak sobie planuję.

Dzisiaj już przygotowywałam garaż na jutrzejsze śmiecenie (z środy na czwartek). Nie mogę się doczekać tych osiemnastych urodzin, ale jednocześnie chciałabym dalej być przed nimi. Dopiero co było pół roku do moich urodzin. Dziwnie mi z tym jak szybko czas mija.

No nic, obecnie pozostało mi już tylko zrobić przynajmniej jeden test z prawa jazdy, wypełnić dzienniczek, posiedzieć trochę i będę mogła iść spać
grafika sky, palm trees, and summer

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.