21 lipca 2017

The kiss by the sun as a stare up into the sky

Hej,
Piątek.

Trzeci tydzień pracy minął, szczerze mówiąc jakoś szybko mi to leci. Ogólnie lipiec strasznie szybko mija, mam nadzieję, że sierpień będzie niczym trzy miesiące. Chcę dużo wychodzić, dużo robić, spać długo i siedzieć do nocy. Tak, aby naprawdę poczuć te wakacje zanim znów wrócę do pracy.

Dopiero co wróciłam do domu, już znowu po jedenastej.
Było fajnie, bardzo chętniej częściej spotykałabym się z nimi, zresztą oni sami to zaznaczyli, no nic mam nadzieję, że jak więcej osób będzie miało prawo jazdy (w tym też ja) to częściej będziemy się spotykać. Nawet jakby tylko ze sobą posiedzieć.

Obecnie marzę już tylko o tym, aby iść spać. Co też za chwilę zrobię. Jutro nikt nie ma prawa mnie budzić, pierwszy raz od długiego czasu w końcu się wyśpię.

Szczerze nadal dla mnie to takie dziwne, że za tydzień już będę pełnoletnia. Z jednej strony fajnie, ale z drugiej nie chcę. Tak czy inaczej muszę się z tym pogodzić, będę się starzeć.
grafika girl, summer, and flowers

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.