14 marca 2018

And it's a feeling that I can't explain

Hej,
Środa.

Dzisiejszy dzień był całkiem dobry.
Dwie piątki z niemieckiego, trochę szybciej skończone lekcje. Tak że nawet deszcz nie popsuł mi tego dnia. Po południu było trochę gorzej, ale najważniejsze, że już wszystko dobrze. Prawdopodobnie jutro będę robić jakieś ciasto, jakie dokładnie jeszcze nie zdecydowałam, ale przychylam się do biszkoptu z kiwi w galaretce. Zresztą zobaczy się jak tam wszystko będzie wyglądać.

Obecnie już się umyłam, za chwilę się spakuję i mogłabym też zrobić jakieś zadania, ale ostatecznie zrobię to jutro na jakieś lekcji czy coś. Może też uda mi się zacząć odcinek serialu, bo wczoraj już nic nie zrobiłam, tylko poszłam spać.
Grafika użytkownika olivia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.