29 marca 2018

No looking back from here, no more being broke and distressed

Hej,
Czwartek.

Wolny czwartek.
Wstałam dzisiaj po ósmej, byłam w kilku sklepach, wydałam za dużo pieniędzy, wróciłam do domu. Potem robiłam wszystko co musiałam, przede wszystkim dokończyłam obiad i zaczęłam robić ciasto drożdżowe. Aż ostatecznie wyszły śliczne zajączki akurat do koszyczka na sobotę. O już widzę, że jutro wieczorem będę robić jajka, a właściwie pisanki. Ciekawe co mi z tego wyjdzie.

Obecnie już zbieram się spać, jeszcze tylko odpiszę, zrobię co jeszcze muszę i kładę się do łóżka.
grafika chanel, fashion, and white

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.