7 marca 2018

Life's only getting greater

Hej,
Środa.

Dzisiaj chciałam wstać trochę szybciej, żeby z wszystkim zdążyć. A co zrobiłam? Trochę zaspałam. W biegu zdążyłam i zebrałam się w mniej niż dwadzieścia minut. Mimo wszystko wolę jak mam czas na wszystko, chociaż miło było pospać do siódmej. Ale jutro już raczej nie popełnię tego samego błędu(?). W szkole w sumie nie było aż tak źle, jedynie nadal irytują mnie lekcje, gdzie po prostu tylko siedzę.

Obecnie pozostało mi już tylko spakować się i iść spać. Nawet udało mi się pomalować paznokcie, przy czym nie pamiętam kiedy ostatnio miałam kolorowy lakier na nich. Poza tym był to dosyć normalny dzień, jedynie chcę aby wszystko było dobrze.
grafika chocolate, coffee, and morning

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.