17 marca 2018

Man, this a moment I could never trade, yeah

Hej,
Sobota.

Wczorajszy dzień, a właściwie to chodzi mi tutaj o wieczór - był świetny.
Fajnie było posiedzieć ze znajomymi i co chwilę zmieniać lokal. Było spontanicznie, a zwłaszcza na samym końcu, kiedy to w ciągu kilku minut dogadaliśmy się, że jednak jedziemy do klubu. I szczerze mówiąc, nie żałowaliśmy tego, a przy okazji spotkałam sporo znajomych, nawet jeden kolega z zeszłego sylwestra, którego osobiście nie za bardzo bym poznała, gdyby sam nie zaczął tematu.

Obecnie zrobiłam już prawie wszystko co musiałam. Dopiero co umyłam się i właśnie nadrabiam youtube'a. Całkiem możliwe, że za chwilę zacznę jakiś film albo też odcinek któregoś serialu. Ostatnią opcją jest rozdział książki, bo już dawno miałam ją ruszyć.
grafika bathroom, home, and interior

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.