24 marca 2018

Out in Vegas I'm with 'em

Hej,
Sobota.

W nocy przesuwamy czas o godzinę do przodu. Co oznacza, że śpimy krócej. Obecnie jak już popatrzę na to, że byłoby już po północy, to aż mi się chce spać jeszcze bardziej.

Dzisiaj robiłam to co zazwyczaj sprzątałam, a przy tym jeszcze byłam na pogrzebie. Nie lubię tego typu 'uroczystości'. Wszystko jest takie sztuczne i osobiście jak będę już w dosyć poważnym wieku, to chyba sama zadecyduję i zaplanuję swoją że tak powiem przyszłość. Nie chcę już o tym myśleć.

Aktualnie już się umyłam, posiedziałam trochę i szczerze chciałabym jeszcze zobaczyć jakiś odcinek serialu bądź też poczytać książkę, ale trochę demotywuje mnie ta zmiana czasu. Ale raczej i tak jeszcze postaram się coś zrobić.
grafika cupcakes, popcorn, and weekend

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.