22 marca 2018

I put my team in position, now they makin' a killin'

Hej,
Czwartek.

Dzisiejszy dzień wcale nie był taki najgorszy. Zwłaszcza, że rano udało mi się znaleźć miejsce na parkingu, po czym jeszcze poprawiłam to parkowanie ustawiłam się przodem do wyjazdu. Po południu umyłam cztery okna, przetarłam auto i w końcu sobie odpoczęłam. Ostatnio zasypiam praktycznie tam gdzie się położę, dlatego dobrze, że w szkole nie jest mi aż tak wygodnie, chociaż też czuję ten napływający sen.

Skończyłam oglądać drugi sezon This is Us
Ten serial po prostu jest jak dla mnie jednym z najlepszych. I bardzo chętnie kiedyś zobaczę go ponownie. A mało jest tak dobrych, wręcz fenomenalnych seriali. Dlatego tym bardziej cieszę się, że powstanie kolejny sezon. To jeden z tych seriali, które robią na mnie ogromne wrażenie. I nigdy nie pozwolę komukolwiek mówić o nim źle.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro i może zrobić jakieś zadania, a przynajmniej opłacałoby mi się to, ale z drugiej strony może tylko przeczytam rozdział książki i pójdę spać.
grafika drink, food, and red

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.