11 marca 2018

The proof is in the paper

Hej,
Niedziela.

Kolejny tydzień dobiega końca.

Dopiero co upiekłam kruche brzoskwiniowe ciasto, a już myślę o czymś specjalnym na Wielkanoc. Tym razem myślę, że to ja zrobię mazurka, a już na pewno drożdżowe zajączki. W ostatnim czasie strasznie napalam się nad tematem pieczenia, w historii mojej wyszukiwarki w większości znajdują się przepisy na ciasta, desery i seriale. A już przy temacie seriali to nadrobiłam praktycznie cały sezon This Is Us i czekam na ostatni, najnowszy odcinek drugiego sezonu. Chyba będę musiała znaleźć jakiś nowy, a już na pewno wrócić do czytania książek.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro i iść spać. Jestem ciekawa o której jutro wrócę bo mam nadzieję, że trochę szybciej.
grafika girl, inspiration, and tumblr girl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.