2 marca 2018

If it's by heart, then I'm breaking the bank

Hej,
Piątek.

Obecnie dopiero co wróciłam z dworu, umyłam włosy i stwierdziłam, że pora coś tu napisać.

W sumie to dzisiejszy dzień był taki dosyć normalny, a nawet dosyć dobry. Chociaż w szkole to akurat nie był do końca mój dzień. Ostatnio coraz mniej uwagi poświęcam szkole i temu wszystkiemu.

No to nic, za chwilę umyję się i pójdę spać. Bo jutro już znowu sobota. A te dni zazwyczaj mam całe zajęte. A dodatkowo wieczorem idziemy ze znajomymi do pubu z okazji urodzin kolegi. Dlatego też na razie nie wiem o której ostatecznie wrócę do domu. Oby tylko nie było już tak zimno.
grafika fashion, girls, and pastel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.