10 marca 2018

No Little League, we major

Hej,
Sobota.
Dziesiątego marca.

Dokładnie pięć lat temu zaczęłam prowadzić tego bloga, pojawił się pierwszy post "Witaj świecie!". Nie wyobrażam sobie, że już tylko czasu minęło. W 2013 roku byłam w drugiej klasie gimnazjum. Obecnie jestem już w trzeciej klasie technikum. Mogę przyznać, że ten blog dorastał razem ze mną. I jak na razie nie mam zamiaru go opuszczać, aż jestem ciekawa ile takich rocznic jeszcze tu opiszę.

Pomimo tego, że jest weekend i tak się nie wyspałam. Mam nadzieję, że jutro to sobie odbiję.

Dzisiaj w sumie robiłam to co zazwyczaj w soboty. Sprzątałam, odkurzałam, myłam podłogi, zrobiłam coś do obiadu i ogólnie to co musiałam.

Obecnie już się umyłam. Poczekam jeszcze, aż wyschną mi włosy i pójdę spać. Myślałam, że może zobaczę jakiś film czy serial, ale chyba dzisiaj nie mam na to ochoty. Za to pooglądałam sobie przepisy na jakieś fajne ciasta.
Grafika użytkownika мιгα¢ℓєs ✧

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.