1 marca 2018

Hello March

Hej,
Czwartek.
Pierwszy dzień marca.

Mam nadzieję, że ten miesiąc będzie znacznie lepszy od ostatnich. Ostatnio co miesiąc piszę dokładnie to samo. Ale kiedyś musi być lepiej.

Aktualnie też trochę żyję możliwością stażu w Irlandii, przy tym że rekrutacja miałaby miejsce na granicy marca, kwietnie. A sam wyjazd w okolicy września, października. Z tego co się orientuję to dosyć sporo osób jest/będzie chętnych, a miejsc akurat na mój kierunek jest dosyć mało. Jednak chociaż raz chciałabym spróbować. A poza tym ciekawi mnie wyjazd za granicę.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spakować na jutro, dobrze by było gdybym też trochę się pouczyła, co raczej jest mało prawdopodobne. I ostatecznie dokończyć odcinek This Is Us i iść spać.
Znalezione obrazy dla zapytania hello march

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.