27 marca 2018

Go ahead and...

Hej,
Wtorek.

Dzisiejszy dzień był już znacznie lepszy. Chociaż nadal czuję się lekko padnięta. Wczoraj przez to, że spałam popołudniu, w nocy sporo czasu po prostu przeleżałam. Ale tak czy inaczej fajnie było trochę bardziej się wyspać. I osobiście potrzebowałabym takich dwóch dodatkowych godzin na sen czy to w nocy czy właśnie w ciągu dnia.

Jutro ostatni dzień w szkole więc mam nadzieję, że bardziej odpocznę w ciągu tej przerwy świątecznej.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, spisać słówka na angielski, coś tam się pouczyć i jeśli zostanie mi trochę czasu to może zobaczę następny odcinek serialu. A potem już tylko sen.
grafika hair, girl, and fashion

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.