30 marca 2018

I put my heart into this game like I opened my chest

Hej,
Piątek.

Dzień miałam całkiem przyjemny, dosyć długo spałam, zrobiłam coś serio banalnego na obiad, za co szczerze uwielbiam piątki. Poza tym poprasowałam sobie, zobaczyłam odcinek Jane the Virgin, dzięki czemu jestem na bieżąco. Zaczęłam nowy serial Life sentence, który może być całkiem fajny i zaczęłam drugi sezon Victorii. I po prostu wewnętrznie jestem zadowolona z takiej dawki zupełnie różnych seriali.

Obecnie pozostało mi już tylko umyć się, pójść jeszcze do kuchni wyciągnąć coś na jutro (chyba że zrobię to rano) i w końcu położyć się spać, nie tak jak wczoraj (a właściwie dzisiaj) po pierwszej. Bo jutrzejszy dzień będzie dosyć wyczerpujący, ale mam nadzieję, że także i dobry.
grafika waterfall, water, and nature

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz szczerze dziękuję, przyjmuję tylko uzasadnioną krytykę. Jednakże każda opinia ma dla mnie znaczenie.
♥♥♥
Jeśli już komentujesz, bo zależy ci tylko na wejściach i komentarzach to przeczytaj chociaż połowę postu, a dopiero potem skomentuj.